קידום הבנה חברתית אצל ילדים על הספקטרום האוטיסטי בכלל ובתפקוד הגבוה בפרט תלויה מאוד בהבנה של “תיאוריית המיינד”.
על מנת להפוך את שילובם במסגרות רגילות לאפקטיבי, הילדים שעל הרצף צריכים להכירה היטב ולהתנסות בה בשטח.
בקורס נלמד על תיאורייה זו בצורה מעמיקה וניתן כלים מעשיים כיצד לתרגלה “בתכל’ס” עם הילדים שעל הרצף בזמן השילוב עצמו וכמובן בשעות אחה”צ והערב עם ההורים.
*הידע הנלמד בקורס תורם רבות לקידומם של ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה, הנמצאים בגנים ובכיתות תקשורת.
ובנימה אישית, אנו מאחלים לכם למידה מעשירה, מהנה ומרתקת!